Leuk dat we gaan samenwerken!
Om onze samenwerking zo effectief en praktisch mogelijk te laten verlopen is het handig dat ik zo snel mogelijk een aantal zaken van je ontvang.
Wat heb ik nodig?
- Alle toeganglinks/inloggegevens die van belang kunnen zijn, bijvoorbeeld van jePhoenixsite, huidige site, of mailingprogramma (indien van toepassing).
- Zoveel mogelijk beeldmateriaal, zoals eigen materiaal en stockfoto’s die nog niet in je Phoenixsite staan (ik gebruik ook stockfoto’s indien nodig, maar hoe meer ik heb om uit te kiezen hoe beter). Dit kun je aanleveren met bijvoorbeeld Google Drive, of wetransfer.com.
- Video’s (links naar jouw video’s in bijvoorbeeld Youtube, of Vimeo) of inlogs van je Vimeo account.
- Je logo in hoge resolutie en het liefst als het bronbestand.
- Logo’s van klanten als je wil dat ik deze op de website plaats (zie voorbeeld: http://tonnyloorbach.nl/).
- Reviews van klanten.
- Je weggever (bijvoorbeeld e-book) en visual van de weggever (bijvoorbeeld e-book cover) als deze nog niet op je huidige website staat.
- De links van je social media profielen.
- We communiceren via de mail en eventueel Whatsapp (indien gewenst), of doen een online sessie via Google Meet.
Reviews van klanten zijn heel belangrijk om meer vertrouwen te krijgen van websitebezoekers! Als je die nog niet hebt, adviseer ik je om dit aan je klanten te gaan vragen. Liefst met foto, of als video.
Ik ga je helpen met een effectieve Phoenixsite en doe daarin het volgende:
- We verzetten bergen werk voor je.
- We maken alle pagina's (van je huidige website) opnieuw in Phoenix, inclusief een verbetering waar mogelijk.
- Bijvoorbeeld het vormgeven van de homepage, contact, over ons, salespages en opt-inpages etc. etc.
- We maken alle blogs opnieuw in Phoenix en kunnen deze ook verbeteren kwa vormgeving en foto’s waar nodig (of een deel ervan waar jij op voort kunt borduren als er al heel veel blogs zijn).
- Integratie met social media/formulieren/betaalsysteem etc.
- Meedenken over je positionering/online marketing strategie.
- Ik help jou indien gewenst ook op weg in je eigen Phoenixsite.
Het design wordt gemaakt inclusief stockfoto’s waar nodig. Je kunt zelf foto’s aanleveren, mits die geschikt zijn voor het doel. Hoe meer goede foto’s van jezelf en je eigen activiteiten hoe beter natuurlijk, dat maakt het persoonlijk!
Dit complete Phoenix pakket bedraagt 2450 euro excl. btw. In de meeste gevallen is je site daarna ook klaar om online te gaan, mits er niet al heel veel content op je huidige site staat die aangepast, of opnieuw opgemaakt moet worden. In dat geval maak ik een aanbod op maat, omdat er soms wel weken werk in kunnen zitten. (Het kan ook zijn dat we een lager bedrag hebben afgesproken, omdat het om een hele kleine website gaat)
Gaat het in jouw geval om een compleet nieuwe site? De kosten zijn hetzelfde alleen heb ik dan tekst nodig voor je pagina’s en blogs. (Of wij kunnen dit voor je maken.)
Werkwijze
Mijn werkwijze is simpel, flexibel, persoonlijk en klantgericht. Waarschijnlijk hebben we de meeste punten al besproken voordat we starten met je website, maar lees eventueel mijn werkwijze even door.
Ga je ook met Huddle starten?
IMU heeft naast het Phoenix systeem ook community software ontwikkeld waar je een strakke membership website mee kunt starten.
Bekijk hier de website van Huddle
Huddle website inrichting & opmaak & integraties 1250 euro ex btw (tenzij er heel veel bestaande cursussen moeten worden overgezet, dan maak ik een aanbod op maat)
In het proces denk ik natuurlijk ook met je mee!
Daarnaast kunnen we je helpen met de inrichting van Plug&Pay, jou op weg helpen in je eigen Phoenixsite, je tekst verbeteren, seo activiteiten doen, zoals seo onderzoek doen en seo teksten schrijven en doen we alles op het gebied van design. Denk aan het maken van product visuals, je logo & huisstijl en de opmaak van je e-book.
Deze werkzaamheden gaan normaal gesproken met een strippenkaart van 10 uur of 20 uur. De investering daarvoor bedraagt 750 euro, of 1350 euro (normale uurtarief 85 euro).